onsdag 29 juni 2011

Herregud, vilken värme. Höll inte mitt löfte, utan tog mig bort till bjursjön med Emelie och tre hundar. Blev inte alls så trevligt som jag trodde, för ena hunden ville inte alls göra som jag ville att hon skulle göra - nämligen gå fint bredvid mig. Nej, hon skulle dra, slita, springa framför fötterna på mig och befinna sig överallt över hela gångbanan på en och samma gång. Det hela resulterar i en väldigt svettig Sofia och en mycket trött hund. Lyckades faktiskt ramla in i skogen när hundfan jagade rådjur, och ramla på rygg i gräset när hon bara ville jävlas. Hundfan. Men! Jag fick iallafall bada.

Åmål har precis gått(/cyklat) hem efter en mycket mycket snabb visit. Men det var trevligt ändå. Så jag sitter här, dricker upp en öl han lämnade till mig och ser på Die Hard. Känner mig så kvinnlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar