torsdag 1 september 2011

åhhelvete, hade glömt bort hur bra Beast of Burden - Rolling Stones är. Njuter utav bara sjutton nu. Med halsont, snor och öron som kliar då såklart. Men jag klagar inte.
Skulle till storstaden i helgen bestämde jag igår. Blir inget med det för SJs priser är inte okej. över 1000 kr enkel resa. Inte okej. Så, jag stannar hemma. Eller drar till Karlstad. Beror på.

Jag har nya skor också, som klämmer som fan och är en storlek försmå på bredden som kassörskan sa skulle töja ut sig så det skulle inte vara några som helst problem och fan vad hon ljög för jag har på 20 minuter dödat mina fötter och dom kommer aldrig tycka om mig igen. Så jävla fel sitter dom. Men dom är så underbart fina så jag struntar i hur fötterna mår och bytar storlek istället. TJOFF.



Jag vill se på the boat that rocked och bara mysa och drömma om resor tillbaka i tiden och annat sånt där tjaffs. Men så blir det inte, inte förrän ikväll i alla fall. För först ska jag träffa Sandra.
Och nu ska jag kratta upp allt gräs jag klippte igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar