onsdag 8 februari 2012

åh, den här jobbigt jobbiga dagen har blivit så mycket bättre. kikade in på fina siestafestivalens hemsida och fick se att ELDKVARN och BJÖRNSTAMMEN kommer på besök i hässleholm i sommar. fina fina plura och underbara björnstammen. och inte nog med det. kapten röd, timbuktu, kära lasse winnerbäck, lo-fi-fnk, familjen och loney dear. till underbara siesta. hjälp, jag kommer må så fruktansvärt bra när jag är där och nu ska jag bara tjata med mig några fler. det är inte okej att missa detta nu. SÅ kom igen nu tina, för jag vet att du läser detta, nu bokar vi och drar ner om några månader och lever våra liv. accepterar inte ett nej!

titta bara på honom. plura, mysplura. fin man det där.

1 kommentar:

  1. Du får ett JAAAAAA FÖRFAN!
    KLART VI SKA ÅKA!!!
    Och jag ska få dig att dansa som iniH******

    TIME OF OUR LIFES

    SvaraRadera