söndag 1 april 2012

ÅH HJÄLP vad längesen det var jag skrev här. inget intressant att skriva. eller jo egentligen men jag har inte orkat. ändå bara ni, finaste vännerna, som läser och det är ju med er jag gör allt roligt ändå. hehehh. latmask. men jag jobbar och jobbar och sover och jobbar och dricker öl på helgerna. njuter av solen och fjärilar och att det faktiskt äntligen är vår på riktigt.

nu har tina lämnat oss, uddevalla och till och med sverige för tre veckor i frankrike. jag förstår henne faktiskt. vem tackar nej till frankrike liksom? inte den som är smart iaf. och det är ju tina. smart alltså. och fruktansvärt fin. kommer saknaraj!(tror att du kommer läsa detta)(hoppas det iaf)

 men jag är glad ändå för nu är det inte ens ett dygn kvar tills emma kommer hem. EMMAMgnsrjh som drog till schweiz i tre veckor men bestämde sig för att stanna längre och har nu varit iväg i snart två månader. min andra hälft nästan ju. som jag pratar och umgås med varje dag iprincip. detta dygnet kan inte gå fort nog.

mat? mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar