söndag 15 maj 2011

Det var en bal igår, på Gustavsberg. Jäkligt trevligt, trots regnet. Åkte finaste bilen dit, blev stirrad på av föräldrar och släktingar, fotograferades av en tafatt kille från bohusläningen och en stor tjock skåning med ett sjuhelvetes kontrollbehov. Fotograferades lite till av familj och vänner och vänners familj och vänner. Åt jäkligt god mat. Vann Sinclairquizen och fick ett presentkort på Butlers + en öl/cider i baren. Drack vitt vin, rött vin, champagne, öl, cider, ännu mer öl, tequila, öl, en tequila till, ännu mer öl och sen minns jag inte så mycket mer. Jo, jag trampade på min klänning hela tiden och gjorde en jäkligt snygg klättring uppför trappan med klänningen under fötterna. Måste sett ganska roligt ut, tror jag. Jag sprang runt barfota i gruset, rökte alldeles för många cigaretter och sen ringde jag pappa och åkte hem, spydde lite och sov som ett litet barn.
Fin kväll, fin kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar