söndag 29 maj 2011

Okej, gårdagen var hur bra som helst. Lite suddig, men jäkligt rolig.
Förfest hos fina Tina där jag hade kunnat stanna hela kvällen men, vi drog till höga c och gjorde slut på för mycket pengar, fick min arm dödad av en jävligt full Hampus osv osv osv. Skulle dra hem men hamnade på efterfest hos Oscar, somnade uppenbarligen i soffan och vaknade av att mamma ringde nio på morgonen. Trevligt. Hittade en bula i pannan och ett förbannat stort blåmärke på ryggen. Vad gjorde jag egentligen?

Fika på Snäckan idag med mamma och mormor och fick en liten söndagsromans med en av killarna som jobbade där. Inte fy skam direkt!
Sen har jag, eller nä nu ljög jag. Mamma har pluggat åt mig, så nu har jag bara två saker kvar. Hur skönt? Så jävla skönt. Klar med ALLT imorgon. Hoppar upp och ner av glädje. Nej inte riktigt kanske, men ändå.

Så, för att slippa stressa och vara vaken halva natten ska jag sätta mig med plugg. Kul så här en söndagkväll. Mh.
Adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar