måndag 29 augusti 2011

fin dag. köpt ny skjorta och ny mössa. fick hårsnoddar och hårspännen på köpet. asbra. ångrar att jag inte köpte skorna jag såg. och byxorna. åker till torp imorgon också tror jag.

Lejonets stjärnbild kallas för "Solens tron", förkunnar framgång rikedom och hög ställning. Lejonet är en ädel själ, en rättrådig ande, en oböjlig karaktär, en fast vilja och ett glödande och medlidsamt hjärta. Han är öppen, djärv, modig, enkel, manlig, en lysande ande, alltid välvillig och storsinnad. Kan flamma upp i vrede, men det går snabbt över. Hans känslor är livliga och ihålliga, älskar lyx och nöjen, men behärskar sig i detta avseende. Fasta åsikter, häftig, ofta överspänd och sina planer fullföljer han till det yttersta. Har en förkärlek för vapenövningar och kroppslig idrott, är tålig i sitt arbete och äger både lust och förmåga att härska och befalla.
nämen, jaha. roligt att det mesta stämmer. jag ska undvika kalla bad (inte mig emot) och har tydligen talang för målning och fåfänga. gött kött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar