torsdag 18 augusti 2011

Okej, på allvar nu, åt min sista chokladbit nyss. En helt jävla vanlig lys melk från Ica Sparas jävla lösgodisavdelning. Nu ställer jag mig frågan varför i helvete jag spenderade pengar på några helt vanliga jävla lys melk istället för att slå till på något stort, typ marabou non stop, eller en Lion. Typ. Men, lys melken var god, och bra var väl det eftersom det var min sista på jävligt länge. Tur att det inte är något kalas på några månader. Imorgon börjar jag ett nyttigare och hälsosammare liv. Tjiho, typ. Nej men skönt ändå faktiskt. Ska bli så jävla snygg.

Har varit hos farmor och farfar hela dagen. Inomhus. Den lilla färg jag fick i början på sommaren börjar försvinna. Ve och fasa. Nej men skämt och sido(eller?), det var trevligt. Åkte ut till Snäckan med Isabell på kvällen och drack kaffe och pratade strunt. Helt okej dag/kväll med andra ord. Nu: repris på Sommar med Ernst från tidigare idag. Känner mig så ungdomlig.
Fan vad massa babbel förresten. En eloge till dig som orkat läsa igenom allting.
Tack för mig, hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar